pharmasql.ro

Platforma pharmasql.ro poate fi accesata direct din browser-ul web (InternetExplorer, Google Chrome, Mozilla Firefox etc), informatiile putand fi astfel vizualizate indiferent de calculatorul pe care ruleaza aplicatia PharmaOriginal, de pe calculatorul desktop, laptop, tableta sau telefon.

Platforma pharmasql.ro este destinata analizei activitatii farmaciei si sustinerii deciziilor managerilor pe baza indicatorilor economici generati. Aplicatia se bazeaza pe un sistem informatic care are ca rol extragerea, consolidarea, prelucrarea datelor gestionate de Pharma Original (stoc, rulaj, intrari, iesiri, discount, adaos, angajati, clienti), transformarea lor in informatii si transmiterea acestora catre factorii de decizie din organizatie sub forma de rapoarte, analize, indicatori sintetici de performanta. Aceste informatii stau la baza proceselor de decizie si pot duce la o crestere a performantei farmaciei deoarece este stiut ca o decizie informata este potential mai corecta decat o decizie bazata pe inspiratia de moment.

Functionalitati platforma:

– rapoarte achizitii, vanzari, clienti pe puncte de lucru si centralizat;

– grafice pentru vizualizarea evolutiei vanzarilor;

– stocuri la nivel de lant de farmacii;

– situatia bonurilor emise la nivel de lant;

– modul aprovizionare si redistribuire de stocuri;

– centralizator retete la nivelul intregului lant.

Meniu Rapoarte

Set de rapoarte prestabilite cu privire la Stoc, Intrari, Iesiri, Fidelizare clienti.

Modul transmitere automata situatii (XLS)  pe email

Rapoartele generate pot fi adaptate in functie de optiunea utilizatorilor si transmise pe e-mail automat pe baza unor rutine prestabilite (zilnic, lunar, trimestrial etc). De asemenea, toate situatiile pot fi exportate in format XLS.

Meniu Aprovizionare

Similar modulului de achizitii din aplicatia PharmaOriginal aceasta optiune permite orientarea procesului de achizitii pe baza indicatorilor statistici: viteza de rotatie, stoc minim, optim, suprastoc, permitand utilizatorului sa vada in acelasi ecran informatii cu privire la stoc, vanzari si intrari.

Meniu redistribuire stocuri

Eficientizarea procesului de aprovizionare, prin diminuarea suprastocului la nivel de lant si redistribuirea stocului intre puncte de lucru se poate realiza folosind aceasta optiune. Pe baza unor indicatori statistici se realizeaza sugestii de transfer pe principiul acoperirii necesarului dintr-un punct cu suprastocul din alt punct.

Meniu stoc

Similar modulului Stoc lant din aplicatia de gestiune, aceasta optiune permite vizualizarea stocului centralizat pe platforma online. Informatii cu privire la stocul pe puncte de lucru, produse, producatori  pot fi accesate direct din browserul web.

Meniu bonuri

Iesirile pe bon fiscal din fiecare punct de lucru, cu informatii detaliate despre punctul de lucru, utilizator, produs, valoare, tip plata pot fi vizualizate din browserul web.

Meniu documente

Intrarile si iesirile la nivel de document (Factura fiscala, Nota transfer, proces verbal) pot fi vizualizate din browserul web.

Meniu grafice

Evolutia intrarilor si vanzarilor in timp (Grafic achizitii anuale pe furnizori| Grafic vanzari angajati | Grafic vanzari anuale clienti | Grafic vanzari anuale pe punct de lucru), sub forma grafica, poate fi accesata din browserul web folosind meniul Grafice.

Meniu retete

Similar modulului de retete din meniul SQL al aplicatiei de gestiune, insa pe platforma web, meniul retete permite ccesarea retetelor eliberate la nivelul intregului lant. Situatii detaliate pentru anumite perioade de prescriere si eliberare cu privire la medicamentele eliberate, medicii prescriptori, DCI-uri, tip de retete etc pot fi generate folosind optiunea de filtrare avansata.

Pachet personalizare rapoarte

Farmacia poate solicita un set de rapoarte personalizate, adaptate activitatii proprii. Acestea vor fi realizate la comanda pe baza specificatiilor primite.

 

Solicita Demo sau Oferta
*
*
*

Data Protection Day 2020

Pe 28 Ianuarie se sărbătorește la nivel mondial Data Privacy Day (cunoscută în Europa sub denumirea de Data Protection Day). Ideea a apărut în urmă cu 14 ani ca o inițiativă educațională cu focus pe creșterea gradului de conștientizare a firmelor, precum și a utilizatorilor cu privire la importanța protejării confidențialității informațiilor personale online, în special în contextul rețelelor de socializare. Pe lângă latura sa educațională, Data Privacy Day promovează evenimente și activități care stimulează dezvoltarea de instrumente tehnologice ce contribuie la controlul individual asupra informațiilor de identificare personală; încurajează respectarea legilor și reglementărilor privind confidențialitatea (GDPR); și crează dialoguri între părțile interesate în promovarea protecției datelor și a vieții private. Sărbătoarea internațională oferă multe oportunități de colaborare între guverne, industrie, mediul academic și organizațiile nonprofit. Sărbătorim și noi acest eveniment prin dezvoltarea și promovarea unor soluții adaptate mediului farmaceutic: Dataklas GDPR La nivelul Consiliului European azi sunt desfășurate mai multe evenimente, pe care le puteți urmări accesând website-ul:... read more

Statistici prezentate de ANSPDCP la un an de la intrarea in vigoare a regulamentului GDPR

Prezentăm următoarele informații statistice referitoare la activitatea Autorității Naționale de Supraveghere începând cu data de 25 mai 2018 și până la data de 24 mai 2019: -s-au înregistrat 9439 de responsabili cu protecția datelor; -s-au înregistrat 398 de notificări de încălcări de securitate a datelor cu caracter personal; –s-au primit 5260 plângeri și sesizări; -s-au efectuat 485 investigații din oficiu; -s-au efectuat 496 investigații la plângerile persoanelor vizate. În urma investigațiilor efectuate, au fost dispuse 57 de măsuri corective și au fost acordate 23 avertismente. Mai multe detalii pe website-ul ANSDCP. Pentru detalii suplimentare cu privire la GDPR și modul de funcționare al platformei DataKlas GDPR , vă invităm să urmăriți materialul video încarcat pe website-ul... read more

Modificare cota TVA de la 9% la 5% pentru produsele bio atestate de Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale

Prin Ordonanța de urgență nr. 31/14.052019, de modificare a Codului fiscal, de la 1 iunie 2019, publicata Monitorul Oficial nr 403 din 23 mai 2019 scade la 5% TVA-ul pentru livrarea alimentelor de inalta valoare calitativa (bio): produse montane, produse eco, produse traditionale. Firmele (inclusiv farmaciile) trebuie sa tina cont de unele aspecte practice pentru TVA-ul de 5%, cum ar fi: factura primita de la furnizor trebuie sa fie insotita de copia documentului de recunoastere/atestare/certificare eliberat de Ministerul Agriculturii și Dezvoltarii Rurale. Pentru vanzarea/livrarea catre consumatorii finali de produse bio (TVA 5%) nu este nevoie ca factura emisa sa fie insotita de documentul de atestare. Tinand cont de aceasta modificare legislativa, precum si de faptul ca farmaciile pot comercializa produse bio, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele aspecte: – Produsele bio (insotite de atestat) vor fi operate in stoc prin Nota de Intrare receptie cu TVA 5%; – Echipamentele fiscale utilizate au fost configurate/actualzate pentru a emite bonuri cu TVA 5%; – Aplicatiile de gestiune farmaceutica / contabilitate sunt setate pentru utilizarea cotei de TVA de 5%; – Daca doriti sa operati modificarile de TVA in stoc de la 9% la 5% pentru produsele bio existente, sa tineti cont ca aceste modificari trebuie sa fie justificate printr-un document de recunoastere/atestare/certificare eliberat de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale primit de la... read more

Procedura obligatorie: obtinere cod unic GLN (Global Location Number) pentru conectarea la Sistemului National de Verificare al Medicamentelor (SNVM)

Incepand cu 09 februarie 2019 intra in vigoare Regulamentul Delegat (UE) 2016/161 cu privire la serializarea medicamentelor, moment din care farmaciile, spitalele si distribuitorii en-gros vor avea obligatia sa se conecteze la Sistemului National de Verificare al Medicamentelor (SNVM) pentru verificarea autenticitatii Rx-urilor. O conditie obligatorie pentru realizarea conexiunii cu SNVM-ul este detinerea unui cod unic conform schemei de codificare EAN Location Code acreditată conform ISO 6523 pentru fiecare locatie functionala (GLN – Global Location Number). Codurile se obțin de la orice entitate non-profit autorizată și afiliată asociației internaționale non-profit GS1. Prin urmare farmaciile, spitalele si distribuitorii trebuie sa devina membri GS1 Romania, sa achite cotizatia anuala, in vederea obtinerii GLN-urilor pentru fiecare locatie. Procedura de inscriere in GS1 Romania presupune transmiterea online sau pe e-mail a urmatoarelor documente (Sursa: https://www.gs1.ro/cum-deveniti-membri/ ): 1. buletinul de inscriere: • Pentru farmaciile / distribuitorii cu mai putin de 10 locatii functionale: Buletin de inscriere pentru farmacii individuale, retele mici de farmacii, Directii Sanatate Publica, unitati medicale de mici dimensiuni – fara codificare de produse (include 10 GLN-uri pentru UserId SNVM, LUF, PTC) PO-02 F14 Formular_de_inscriere_FARMACII-INDIVIDUALE_RETELE-MICI-DE-FARMACII_DIRECTII-SANATATE-PUBLICA_UNITATI-MEDICALE-DE-MICI-DIMENSIUNI • Pentru farmaciile / distribuitorii ce detin intre 11 si 100 locatii functionale: Buletin de inscriere pentru retele medii de farmacii, distribuitori mici si medii, unitati medicale medii si mari – fara codificare de produse (include 10 GLN-uri pentru UserId SNVM, LUF si posibilitate de suplimentare pana la 100 GLN-uri LUF, PTC) PO-02 F15 Formular_de_inscriere_RETELE-MEDII-DE-FARMACII_DISTRIBUITORI-MICI-SI-MEDII_UNITATI-MEDICALE-MEDII-SI-MARI • Pentru farmaciile / distribuitorii ce detin intre 101 si 10.000 locatii functionale: Buletin de inscriere pentru societati de productie, import, distributie, retail care opereaza sub brand national sau international (include 10... read more