PharmaOriginal

Programul de gestiune farmaceutica Pharma Original, creat de Winsoft Suport, are ca scop principal informatizarea si eficientizarea activitatii farmaciilor umane, drogheriilor, farmaciilor veterinare, respectand  normele legale implementate de Ministerul de Finante, Ministerul Sanatatii si CNAS. Dezvoltat incepand cu anul 1998, software-ul a fost acreditat de CNAS in anul 2001.

Usor de utilizat, datorita interfetei prietenoase si intuitive, aplicatia poate fi adaptata si configurata atat pentru lucrul in retea locala, cat si pentru clientii cu mai multe puncte de lucru. Licenta standard ofera utilizatorului functiile de baza: gestiunea stocului, evidenta intrarilor, evidenta iesirilor, desfacere, activitati specifice domeniului farmaceutic (eliberare retete, preparare magistrale si elaborari, defectura, raportare date catre CAS) nomenclatoare specifice, contabilitate primara, securitatea si integritatea datelor, conectarea cu casa de marcat sau imprimanta fiscala. Pentru facilitati suplimentare, care duc la optimizarea modului de lucru, se recomanda achizitionarea modulelor suplimentare: MODUL PENTRU UTILIZAREA CODURILOR DE BARE, MODUL INVENTAR CU TERMINALE PORTABILE, MODUL CARDURI DE FIDELITATE, MODUL ANALIZA SI COMANDA, MODUL RECOMANDARI,, MODUL EXPORT DATE CATRE APLICATIILE DE CONTABILITATE WINMENTOR/SAGA s.a..

MODUL PENTRU UTILIZAREA CODURILOR DE BARE (imprimanta + software)

Modulul include o imprimanta termica pentru generarea etichetelor de coduri de bare si programul destinat comunicarii dintre echipamente si programul de gestiune farmaceutica. Clientii care achizitioneaza modulul de coduri de bare beneficiaza de asistenta la inventar si instruirea gratuita a personalului. Utilizarea tehnologiei codurilor bare este recomandata pentru: inlaturarea erorilor umane in identificarea produselor la desfacere;| cresterea semnificativa a vitezei de operare; | realizarea unui extra-profit datorita deservirii sigure si rapide; | un control mai bun al stocului. Echipamentul suplimentar celui inclus in pachetul de baza (cititoare, imprimante), poate fi achizitionat in conditii avantajoase, acesta fiind transportat la sediul clientului, instalat si configurat pentru sincronizarea cu aplicatia de gestiune.

MODUL INVENTAR CU TERMINALE PORTABILE

Metoda inventarului direct la raft reprezinta o varianta rapida si eficienta, ce poate fi aplicata doar la clientii care au implementat modulul de coduri de bare. Avantajele metodei: reducerea timpului de numarare; | identificarea rapida a produselor prin scanare direct la raft; |  reducerea timpului in care farmacia este inchisa la doar cateva ore; | posibilitatea utilizarii mai multor terminale simultan; | descarcarea datelor din terminalul portabil si actualizarea stocului din PC; | reducerea erorilor umane prin validarea codurilor de produse citite; | posibilitatea de a compara situatia fizica din depozit cu cea scriptica. Terminalele HT630 folosite pentru inventar sunt proiectate pentru utilizare intensiva si pentru a supravietui in conditii de lucru sustinut, asigurand corectitudinea si siguranta

MODUL CARDURI DE FIDELITATE            

Este recomandata folosirea acestui modul impreuna cu modulul codurilor de bare, deoarece usureaza procedura de identificare a clientilor in baza de date, fiind nevoie doar de scanarea cardului de client. Modulul este flexibil, permitand utilizatorului sa-si defineasca mai multe tipuri de carduri (in conformitate cu politca de reduceri), sa-si administreze baza de clienti si sa genereze situatii privind istoricul de cumparaturi al clientilor. Discounturile se pot acorda atat produselor din retete, cat si produselor achizitionate numerar, in functie de adaos, marja, pret, cota TVA etc.

MODUL RECOMANDARI

Politica farmaciei pentru recomandarea anumitor produse poate fi transpusa informatic cu ajutorul modulului de recomandari. Pe baza nomenclatorului de recomandari se pot stabili reguli astfel incat personalul implicat in activitatea de eliberare sa poata sugera clientului produse similare. Regulile de recomandare pot fi stabilite pe baza (DCI-ului, denumirii produsului, sau codificarii CNAS).

MODUL SIMPTOME

Implementarea campaniilor de vanzari asociate in programul de gestiune farmaceutica se poate realiza prin intermediul modulului de simptome. Astfel, pot fi definite pachete de produse ce vor fi recomandate in functie de simptomele pacientilor (ex: Raceala si gripa, Durere de gat s.a.). Proiectarea modulului are ca scop cresterea vanzarilor si sprijinirea personalului in recomandarea produselor din farmacie.

 MODUL PROMOTII

Setarea promotiilor periodice la nivel de produs, grupa de produse, producator, cu procente de discount diferite in functie de tipul eliberarii (reteta | liber) se poate realiza prin intermediul modulului de promotii, parte a strategiei de fidelizare clienti alaturi de modulele de recomandari, simptome, carduri de fidelitate.

In functie de numarul de calculatoare, structura farmaciei, fluxul de lucru, precum si personalizarile solicitate de catre client se realizeaza oferta finala.

LICENTA PHARMA ORIGINAL – SERVER  | 1000 RON + TVA

Licenta standard pentru server, ofera utilizatorului functiile de baza: gestiunea stocului, evidenta intrarilor, evidenta iesirilor, desfacere, activitati specifice domeniului farmaceutic (eliberare retete, preparare magistrale si elaborari, defectura, raportare date catre CAS) nomenclatoare specifice, contabilitate primara, securitatea si integritatea datelor, conectarea cu casa de marcat sau imprimanta fiscala.

LICENTA PHARMA ORIGINAL – STATIE | 500 RON +TVA

Programul de gestiune farmaceutica Pharma Original poate fi configurat pentru lucrul in retea de calculatoare. Astfel, pentru locatiile cu mai multe posturi de lucru, trebuie achizitionate, pe langa licenta de Pharma Original – server, si licentele de Pharma Original – statie. Aplicatia instalata pe statii permite accesul utilizatorului la toate functiile, similar aplicatiei server, mai putin la modulul ce asigura securitatea si integritatea datelor.

ABONAMENT LUNAR MENTENANTA SOFTWARE | incepand cu 150 RON+TVA/calculator

Abonamentul lunar include servicii precum: asistenta telefonica, remote, deplasare la sediul clientului, actualizarea si intretinerea aplicatiei Pharma Original respectand  normele legale implementate de Ministerul de Finante, Ministerul Sanatatii si CNAS.

Optiunea SQL din ecranul principal al aplicatiei de gestiune farmaceutica PharmaOriginal este destinata farmaciilor cu mai multe puncte de lucru.

Folosind acest modul utilizatorii:

  1. pot avea acces la informatii centralizate: stocuri, intrari, iesiri;
  2. pot administra nomenclatoarele comune, specifice intregului lant: catalog de produse, nomenclator de categorii | subcategorii de produse, nomenclator de utilizatori,  nomenclator de producatori, nomenclator de parteneri, nomenclator de clienti fideli;
  3. pot stabili strategia de marketing prin setarea si gestionarea promotiilor la nivel de lant de farmacii;
  4. pot realiza aprovizionarea pe baza indicatorilor statistici
  5. pot gestiona transferul de avize intre puncte de lucru;
  6. pot realiza comenzi online catre depozitul propriu.

Toate ferestrele sunt prevazute cu optiuni de filtrare avansata a datelor, utilizatorul putand astfel sa-si genereze propriile rapoarte. Rapoartele pot fi transmise catre imprimanta sau exportate in format XLS.

Modul Nomenclatoare | Stoc lant

Pentru buna functionare a aplicatiei la nivelul lantului de farmacii, este necesara realizarea si intretinerea nomenclatoarelor unice de: utilizatori, produse, categorii produse, producatori. Pornind de la datele deja existente in farmacii in programul de gestiune, acestea se genereaza automat, utilizatorului revenindu-i intr-o prima faza sarcina selectarii definitiilor unice, apoi fiind necesara doar intretinerea informatiilor prin operatii de adaugare/stergere.

Stocul centralizat prezinta informatii cumulate pentru intregul lant, precum si detalieri la nivel de produs pe punct de lucru. Acest modul permite gestionarea stocului cu privire la perioada de stationare, termen de valabilitate, precum si setarea preturilor unice la nivel de lant.

Modul Intrari | Iesiri lant

Analiza intrarilor si iesirilor la nivel de documente si detaliat pe produse, tip produse, categorii produse, producatori, furnizori, utilizatori s.a. poate fi realizata cu ajutorul celor doua module.

Modul plati centralizate

Lanturile de farmacii care gestioneaza plata facturilor si programarea platilor, dintr-un singur punct de lucru, pot utiliza acest modul, astfel documentele de plata (OP, chitante) pot fi operate dintr-o locatie pentru  facturile operate in punctele de lucru.

Modul fidelizare clienti lant | promotii

Setarea regulamentului de fidelizare la nivelul intregului lant (carduri de fidelitate, promotii, cupoane-discounturi acordate de producatori) se realizeaza centralizat folosind optiunea Promotii SQL. Farmacia poate defini promotii periodice pe anumite produse, sau poate implementa variante de aplicare discounturi diferentiate in functie de tipul produselor (RX, OTC, ALTE), adaos, pret amanunt, in functie de tipul eliberarii(liber, retete) s.a..

Modul retete lant

Accesarea retetelor eliberate la nivelul intregului lant poate fi realizata prin intermediul acestui modul. Situatii detaliate pentru anumite perioade de prescriere si eliberare cu privire la medicamentele eliberate, medicii prescriptori, DCI-uri, tip de retete etc pot fi generate folosind optiunea de filtrare avansata.

Modul comenzi depozit

Modulul este proiectat pentru automatizarea procesului de transfer marfa (emitere comanda din farmacie, preluare comanda in depozit, emitere automata aviz de transfer pe baza comenzii in depozit, preluare aviz in format electronic la farmacie) si este destinat lanturilor de farmacii cu depozit propriu, sau care realizeaza transferuri de marfa intre puncte de lucru.

Modul defectura

Necesarul realizat de fiecare farmacie din lant se centralizeaza cu ajutorul acestui modul, perosanei responsabile cu aprovizionarea usurandu-i-se sarcina. Modulul permite adaugarea de explicatii suplimentare pentru fiecare produs din defectura.

Modul transfer avize electronice (SQL)

Automatizarea procesului de transmitere / preluare avize similar importului de facturi de la furnizori. Utilizatorul poate vizualiza statusul avizelor (preluat/nepreluat)

Modul oferte furnizori

Pe baza ofertelor periodice transmise de furnizori intr-un format prestabilit, farmacia poate accesa informatii cu privire la cele mai avantajoase conditii de aprovizionare. Astfel in fereastra de achizitii pot fi vizualizate simultan informatii despre stocul curent, vanzari, intrari si oferte furnizori.

Modul contabilitate

Modulul permite realizarea situatiilor contabile: Raport de gestiune, Jurnale cumparari/vanzari, Centralizatoare note transfer intrare/iesire, Monetare la nivel centralizat, precum si exportul datelor catre programele de contabilitate.

Modul achizitii

Fereastra este impartita in 3 zone : Tabelul centralizator cuprinde informatii despre stoc, vanzare, necesar, stoc minim, stoc optim, stoc maxim  pentru fiecare produs la nivelul intregului lant. | Tabelul al doilea cuprinde informatii despre stoc, vanzare, necesar, stoc minim, stoc optim, stoc maxim  pentru produsul selectat in primul tabel  la nivelul fiecarui punct de lucru. |Tabelul al treilea contine oferta furnizorilor pentru produsul selectat in primul tabel, reperele fiind ordonate crescator in functie de pretul net (pretul cu discountul inclus).

 

Solicita Demo sau Oferta
*
*
*

PROIECT DE FUZIUNE PRIN ABSORBTIE din data de 30.09.2022 A SOCIETATILOR

PROIECT DE FUZIUNE PRIN ABSORBTIE din data de 30.09.2022 A SOCIETATILOR HIGH TECH SYSTEMS&SOFTWARE S.R.L. ONRC – J40/4847/2012 si CUI: 30126940 (Societate implicata in fuziune in calitate de Societate Absorbanta) cu WINSOFT SUPORT S.R.L. ONRC – J40/1705/2011 si CUI: 28048629 (Societate implicata in fuziune in calitate de Societate Absorbita) Documentul complet poate fi accesat... read more

Programul de susținere destinat farmaciilor independente

Mai multe detalii: 021/346.36.30 | 0730.999.304 | 0730.999.300 Într-o perioada în care dimensionarea cheltuielilor lunare poate fi o provocare pentru afacerile la început de drum sau pentru cele care trec printr-o schimbare, ținând cont de contextul internațional instabil, ne propunem să susținem farmaciile în demersul de transformare digitală, oferind servicii de mentenanță gratuite în primul an de colaborare. Pentru farmaciile care ni se alătură și achiziționează licențe PharmaOriginal (Licență standard PharmaOriginal server – 1000 lei + TVA, Licență standard PharmaOriginal stație – 400 lei + TVA) în perioada 01.02.2022-31.07.2022, abonamentul de întreținere lunară va fi gratuit în primul an, incluzând: asistență online, telefonică și la sediu, actualizarea software-ului conform cerințelor CNAS și ale Ministerului Sănătății, asistență pentru raportările periodice (CNAS, MS-SER), asistență în relația cu OSMR-SNVM pentru identificarea medicamentelor falsificate. Cu 20 de ani de experiență în domeniul IT farmaceutic și un portofoliu de peste 1300 de clienți, am urmărit dezvoltarea și îmbunătățirea permanentă a soluțiilor software, astfel încât să răspundem cu acuratețe cerințelor legislative. O echipă de profesioniști asigură serviciile de mentenanță la distanță, dar și la sediul farmaciei, acoperind solicitările și oferind consultanță în fiecare zi a săptămânii. Oferta presupune semnarea unui contract de colaborare pe o perioadă de 3 ani, prețul de referință pentru mentenanța lunară fiind de 250 lei + TVA, fără alte costuri variabile suplimentare pentru serviciile... read more

Vendomatele PharmaShop24 – canale alternative de vânzare pentru farmacii, drogherii și plafare

Sectorul farmaceutic este unul considerat conservator, datorită naturii și istoriei industriei, precum și numărului mare de reglementări în vigoare. Un farmacist este adesea cel mai accesibil profesionist în domeniul sănătății și este extrem de priceput în recomandarea produselor pentru tratarea afecțiunilor sau pentru prevenție și un stil de viață sănătos. Însă presiunea bugetară și modificările atât în profilul demografic, cât și în ceea ce privește comportamentul consumatorului, precum și evoluția sistemului de asistență medicală, fac ca fiecare farmacie sau lanț să caute să se folosească de noile tehnologii pentru a-și îmbunătăți serviciile, pentru a-și optimiza managementul și pentru a le garanta sustenabilitatea. Așadar, misiunea noastră ca profesioniști IT în domeniul farma este de a oferi oportunități de automatizare a activității, combinând tradiția cu inovația. În acest sens, începând cu luna iunie 2020, WinSoft Suport a devenit dealer exclusiv în România pentru vendomatele PharmaShop24. Producătorul italian are o tradiție de peste 20 de ani în fabricarea echipamentelor de eliberare produse, dedicate farmaciilor, drogheriilor, plafarelor, fiind numărul unu pe această piață, cu peste 4000 de clienți în Europa, Asia, Africa și America. PharmaShop24 realizează atât vendomate clasice, cât și sisteme adaptate tehnologiei în schimbare: sisteme LCD interactive, vitrine de tip display, sisteme hybrid care permit conectarea vendomatului cu roboții farmaceutici Gollmann, Pharmathek, BD Rowa. Vendomatul PharmaShop24 este de fapt un sistem modular care permite combinarea a: două sau mai multe vitrine, cu module interactive ce permit interacțiunea cu clienții și cu sisteme de tip safebox pentru depozitarea comenzilor primite telefonic / online în farmacie. Avantajele sistemului modular sunt: capacitate mai mare de stocare, afișare și vânzare; optimizarea costurilor folosind module atașate... read more

Comunicat CNAS – Propunere act normativ in perioada instituirii starii de urgenta

CNAS a publicat pe site-ul instituției (www.cnas.ro), în transparență decizională, un proiect de act normativ care prevede o serie de modificări și completări ale unor acte normative în domeniul sănătăţii, vizând prelungirea și prorogarea unor termene, dar și reglementarea unor măsuri pe perioada instituirii stării de urgență. Măsurile au ca scop asigurarea accesului la servicii medicale în condiții de siguranță pentru medici și pacienți, prin limitarea deplasărilor și interacțiunii cu alte persoane. Conform acestui proiect, serviciile medicale și medicamentele necesare pentru identificarea, diagnosticul și tratarea cazurilor cu COVID 19 și a complicațiilor acestora se acordă tuturor persoanelor aflate pe teritoriul României, pe toată perioada stării de urgență, și se suportă din bugetul Ministerului Sănătății și din Fondul Național Unic al Asigurărilor Sociale de Sănătate, după caz. Pentru pacienţii cu boli cronice cu schemă stabilă de tratament, medicii de familie pot elibera prescripție medicală în continuare, fără a mai fi necesară o nouă reevaluare a medicului specialist, respectiv fără a mai fi necesară reînnoirea scrisorii medicale iniţiale. Pentru medicamentele ce fac obiectul contractelor cost-volum şi cost-volum-rezultat care se eliberează prin farmaciile cu circuit deschis, medicul de familie poate emite prescripție medicală în baza documentelor medicale care au fost emise pacientului – scrisoare medicală și/sau a confirmării înregistrării formularului specific de prescriere. Sunt cuprinse în proiectul de act normativ reglementări privind modul de acordare a unor tratamente necesare în anumite patologii care necesită măsuri speciale. Pe perioada stării de urgență, în asistenţa medicală primară se instituie consultaţia la distanţă pentru afecţiuni respiratorii acute, subacute sau alte manifestări clinice sugestive pentru infecția cu coronavirus, care poate fi realizată prin orice mijloace de... read more

Numar farmacii

Numar utilizatori

Numar calculatoare